Hoşlanmanın WhatsApp Üzerindeki Etkisi


İnsanlar kaşif ve avcıdır. Keşfetme duygusu geçmişten günümüze farklılaşsa da devam etmektedir. Günümüzde ki aldığı hallerden biri de elde etme arzusudur. İnsan, aşk ve evliliği benzetmek gerekirse insan her zirveyi keşfetmek isteyen bir dağcıdır evlilikte zirvelerin Everesti dir.

WhatsApp yazışma süresi hoşlandığınız kız sizde ekli bazen yazışıyorsunuz peki şu sorulara dürüstçe cevap ver.

1 yazışmayı her zaman ilk siz mi başlatıyorsunuz? Yazışmalarınızı her zaman ilk siz başlatıyorsanız size karşı bir şey hissetmiyor anlamına gelebilir bu durum yazışmanın bitişinde de aynıdır açın WhatsApp’ınızı bakın yazışma akışınıza ilk siz yazmış ve son mesajı da siz atmışsanız sıkıtı var demektir. İşin tuhaf yanı da şudur kendi kendinize düşünürsünüz acaba yazsam mı hep ben yazıyorum sıkıntı olur mu acaba istemiyor mu? Bu düşünceler sizi paranoya ya sokar ve daha da bağlanırsınız başta da dedik ya insan keşfetmeyi arzular zoru elde etmek ister karşındaki kişi zordur ve daha da bağlanırsınız.

İşin çözümü basit aynı tekniği kullanmak eğer sizi azda olsa önemsiyorsa yazacaktır yazmayacak ve hayatında sizin yokluğunuzu fark etmeyecek kadar önemsemiyorsa zaten hiç uğraşmayın.

Yazışmada ki kelime yoğunluğu  Evet arkadaşlar bilmeniz gereken 2. faktör ise yazışmada ki kelime yoğunluğu diyelim ki yazışıyorsunuz siz destan gibi 20 30 kelime yazıyorsun aldığın cevap “ok, tamam, hmm, olur vs vs ” siz kafesteki kuş gibi çırpınırsınız ama aldığınız cevap geçiştiren cevaplardır bu durumda zamanla can sıkmaya başlar hemen ne yapıyorsun aynını yapıyorsun unutma her şeyini verirsen verecek bir şeyin kalmaz.

Yazışmada cevap süresi  ilk siz yazdınız yazarken destanda yazdınız mesajı attınız bekliyorsunuz cevap yok az daha beklediniz 10 dk beklediniz cevap yok açtınız son mesajınıza tıklayıp mesaj bilgisine baktınız mesajı okumu iyice paranoya oldunuz yeni bir mesaj mı atmalı yoksa meşgul mü? 1 saat sonra tek kelimelik bir cevap aldınız delirmemek içten değil demi 🙂 Bu konuda da yapmanız gereken ilk şey sizin de ona karşı tutumunuzun aynı olması.

whatsapp yazışmaları ve ilişkiler
whatsapp yazışmalarınız siz ve hoşlandığınız kişi arasındaki ilişkiyi açığa çıkarıyor

Unutmayalım ki çok seven değil hak eden kazanır. Ya benimsin yada toprağın felsefesi ile yola çıkan bir kişi daha ilk adımında duvara toslar karşındaki kişiye her şeyini sunmamalısın. Bu durumu kısa bir örnek ile belirteyim Kart oyunu oynarmısın? Oyunda elindeki kartları karşındakine göstermemen gerek eğer ki kartlarını gösterirsen oynayacak bir şeyin kalmaz ve hep yenilirsin gizemini her daim korumak ve karşındaki kişi senin için en değerli kişi olsa da ona “ Dünyadaki tek kişi gibi değil en son kişi gibi” davranman gerekiyor.

Balıklama atlayanlardan değil ağırdan alan olun siz kazanın. WhatsApp bir örnekti ilişkinin süresini belirleyen bir örnek hayatın genelinde ağırdan alırsanız siz kazanırsınız

WhatsApp Tutumun hangisi?

  • Ben balıklama atlayanlardanım (33%, 1 Oy)
  • Ben ağırdan alanlardanım (67%, 2 Oy)

Toplam Oy: 3

Yükleniyor ... Yükleniyor ...

Beğendin mi? Arkadaşlarınla paylaş!

Mutlu Mutlu
0
Mutlu
Korkunç Korkunç
0
Korkunç
O ne Lan O ne Lan
0
O ne Lan
Öfkeli Öfkeli
0
Öfkeli
Başarısız Başarısız
0
Başarısız
Zekice Zekice
0
Zekice
Aşık Aşık
0
Aşık
Şaşkın Şaşkın
0
Şaşkın
Havalı Havalı
0
Havalı
Mehmet

Kendi halinde bir insan. Uğraşlarımı web ortamına taşımak isteyerek bu siteyi kurdum

Yorumlar 0

Şunlar da hoşunuza gidebilir

Daha Fazla Genel

Bunlarda var

Ne Paylaşmak İstersin?
Kişilik Testi
Kişilik testi oluştur
Doğru Yanlış
Doğru Yanlış testi oluştur
Anket
Bir Anket oluştur
Makale
Makale oluştur
Liste
Klasik bir liste oluştur
Açık Liste
Kendi öğenizi gönderin ve en iyi sunum için oy verin